Bir də bunu anladım ki, müharibə gücünü daha çox qadınlara göstərir və onlara qarşı daha amansız olur. Qadın ələ keçirilmiş şəhərə əzab vermək üçün ən mühüm vasitədir...
Belə başa düşdüm ki, müharibə heç vaxt bitmir. Atəş səsləri sussa da, qanlar durulsa da qulaq batıran iniltilər ömrün sonuna kimi beyinlərdən silinmir...
Daha bitmedi. Dona Tentena'nın diktiği bütün fideleri söktüm. Dona Rosena'nın kedisine bir bilye yutturdum.
-"Bak buna hayır derim. HAYVANLARIN HIRPALANMASINI SEVMEM!"
+Bundan sonra çiçek getirmeni istemiyorum. Sana özellikle çiçek verirlerse başka. Söz mü?
-Söz. Ama bardak ne olacak? Hep boş mu kalacak?
+Bu bardak bir daha boş kalmayacak. Ona her baktığımda, içinde hep yeryüzünün en güzel çiçeğini göreceğim ve "Bu çiçeği bana en iyi öğrencim verdi" diye düşüneceğim. Tamam mı?