Pesimist okur

Pesimist okur
@Manasiyam
Çok da şey yapmamak lazım..
Yaprağın yazgısı bu değil mi?
Yaprak, fırtına tarafından ağaçtan koparılsa da yaprak olmaktan çıkmaz.
Sayfa 83·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
Yürek sıklıkla güvensizlik hisleriyle buluşsa da doğru duruşu benimsediği takdirde elinden geleni yapacağının bilincindedir.
Sayfa 73·Kitabı okudu
Alıntı
Respect!
Hedefine bakınca gördüğün tek şey o olmasın, etrafındakileri de gör, çünkü ok yaydan çıktığı anda, rüzgar, ağırlık, mesafe gibi senin hesaba katmadığın etkenlerle karşılaşacaktır.
Sayfa 60·Kitabı okudu
Alıntı
Riske girmezsen bir dahaki sefere hedefi tutturabilmek için nasıl değişiklikler yapman gerektiğini asla bilemezsin.
Sayfa 58·Kitabı okudu
Alıntı
Su istikametinşn deniz olduğunu er ya da geç oraya ulaşacağını asla unutmaz,.
Sayfa 39·Kitabı okudu
Reklam