Pesimist okur

Pesimist okur
@Manasiyam
Çok da şey yapmamak lazım..
"En iyi dost herkes gibi düşünmeyenlerdir."
Sayfa 34·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
Dostlarının illa herkesin bakıp etkilendiği ve, "Daha iyisi yok," dediği insanlar olması şart değil. Tam tersi hata yapmaktan korkmayan ve hata yapabilen insanlar olmalılar. Yaptıkları işler tam da bu yüzden her zaman takdir görmeyebilir. Ancak dünyayı asıl değiştirenler böyle insanlardır, nice hatanın ardından doğru şeyler yapar ve çevreleri için büyük fark yaratırlar.
Sayfa 32·Kitabı okudu
Alıntı
"İnsanları yargılamadan önce dinleyip saygı duymayı öğrenmeliyiz."
Sayfa 24·Kitabı okudu
Alıntı
Usta ne demektir? Hemen söyleyeyim: Usta bir şey öğreten değil, öğrenciye zihninde zaten bulunan bilgiyi keşfetmesi için ilham veren kişidir,
Sayfa 25·Kitabı okudu
Alıntı

Pesimist okur

, bir kitap okudu
Puan vermedi·163 syf.·
2025 4. kitabı
Paulo Coelho
7.3/10 · 7,8bin okunma
Reklam