Herkes buranın bir kitap uygulaması olduğunu savunuyor ya savunmayın boşuna burası bir kitap uygulaması olmaktan çıktı ve de bu yüzden insanlar gönderilerine gelipte yok korkunç yok yalan gerçekten mi malsınız gibi şeyler yazacağınıza gidip önce Kendi beyninize baktırın insanlar ne paylaşacaklarını size sormuyorlar haddinizi bilin artık gerçektende yetti bana da yazanlar oluyor ama umursamıyorum öyle insanları umursamayacaksınız ki salakça bir şey yaptıklarının farkına varsınlar yakınlarımın çocuğu bu laflar yüzünden iletilerini siliyor bu tür mallıkları yapan kişiler yüzünden kimseye atarlanıp rollenip yorumlarına saçma sapan şeyler yazmayın iyi akşamlar