Ece

Ece
@Manolya_a
Not all scars are visible.
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
ADÜ
Manisa, 10 Ağustos 2005
2 okur puanı
Haziran 2026 tarihinde katıldı
Grubum var gelmek isteyen yazsınn.
1000Kitap
Ece
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Herkes buranın bir kitap uygulaması olduğunu savunuyor ya savunmayın boşuna burası bir kitap uygulaması olmaktan çıktı ve de bu yüzden insanlar gönderilerine gelipte yok korkunç yok yalan gerçekten mi malsınız gibi şeyler yazacağınıza gidip önce Kendi beyninize baktırın insanlar ne paylaşacaklarını size sormuyorlar haddinizi bilin artık gerçektende yetti bana da yazanlar oluyor ama umursamıyorum öyle insanları umursamayacaksınız ki salakça bir şey yaptıklarının farkına varsınlar yakınlarımın çocuğu bu laflar yüzünden iletilerini siliyor bu tür mallıkları yapan kişiler yüzünden kimseye atarlanıp rollenip yorumlarına saçma sapan şeyler yazmayın iyi akşamlar
Ece
Haklı olduğun noktalar var sonuçta kimseye gereksiz şekilde hakaret edilmesini veya insanların paylaşımları yüzünden linç edilmesini ben de doğru bulmuyorum ancak burası temelde bir kitap uygulaması ve insanlar buraya biraz da kitaplar hakkında konuşmak fikir alışverişi yapmak ve kafa dağıtmak için geliyor elbette günün 24 saati sadece kitap konuşulacak diye bir kural yok farklı konuların açılması da gayet normal fakat her şeyin de bir sınırı olması gerektiğini düşünüyorum ben uygulamada daha yeni olmama rağmen kitaplarla tamamen alakasız hatta bazen rahatsız edici içeriklere bile denk geldim. Bu yüzden uzun zamandır burada bulunan insanların uygulamanın eski düzenini ve amacını korumaya çalışmasını da anlayabiliyorum tabii ki bunu yaparken kimse kimseye hakaret etmemeli küçümsememeli veya saldırgan tavırlar sergilememeli fikir belirtmekle insanları aşağılamak arasında büyük fark var saygı çerçevesinde eleştiri yapılabilir ama sırf hoşumuza gitmedi diye insanlara kırıcı yorumlar yapmak doğru değil. Kısacası hem paylaşım yapanların hem de yorum yapanların biraz daha anlayışlı olması gerektiğini düşünüyorum.
İçi açılan kolye aldık ama içine fotoğrafını koyacak biri yok.
Ece
kendi fotoğrafını koy çok güzel oluyor