MaRvEL

MaRvEL
@MarVeLLL
Ey görünüş! seni bir yerinden hiç anlamıyorum.
Adamımmm ...
“Ah keşke hala karıcığım diye hitap ediyor olsaydın bana...”
Reklam
"Bugünde sensiz, yani yarı yarıya dünyasız geçti."
Kararsız kaldığım en güzel celişkimsin sen. Kalmalı mıyım, gitmeli mi?
Yaşadığını yaşatmayı çok iyi bilirdin..
"Yürek kelimesi şuûrun değil, duygunun sembolüdür" derdin..
Reklam