MaRvEL

MaRvEL
@MarVeLLL
Ey görünüş! seni bir yerinden hiç anlamıyorum.
Yaşardın be adam. Sen yaşarken başka hayatları bedbahtlık yağmurlarıyla yıkardın.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Gittiğim eğer bensem,söyle bana kimden gittim? Sende yoktum zaten ben,ben yinede bittim.
Kendimden vazgeçtim, sende kaldım.
varlığı tükenmeyen aşkın üzerine düşen gölgelere inat bulanıklaşmadın sevgilim