mrdybm

mrdybm

, bir kitap okudu
Puan vermedi·130 syf.·
2025 27. kitabı
Fyodor Dostoyevski
8.4/10 · 1.937 okunma
Reklam
Mutlu olmak, bu mutluluğu başkalarına da iletmek ne denli kolaydı! İnsan her zaman böyle yaşamalı, yaşam hep böyle tatlı geçmeliydi. Ama olmuyordu işte. Mutluluğun hemen yanında, yürekleri dağlayan insan yaşamını allak bullak eden bir de mutsuzluk bulunuyordu.
Sayfa 104·Kitabı okudu
Erişilmemiş nice istek insanın ruhunu tatlı bir kederle doldururdu.
Sayfa 102·Kitabı okudu
İnsanlar ne diye böyle yaparlar, bilmem ki! İyiliğe karşılık hep kötülük, hep kötülük. Sonra yaptıklarından utansalar pişman olsalar bari! O da yok... Hep kendilerini haklı görürler, rahatlarının bozulmasına dayanamazlar. Sanki çevrelerindeki insanlar onlara yaranmak zorundaymış gibi her şey onlardan beklerler.
Sayfa 79·Kitabı okudu