Maria

Maria
@Maria_7
𝑌𝑖𝑡𝑖𝑟𝑑𝑖𝑚 𝑘𝑒𝑛𝑑𝑖𝑚𝑖 𝑘𝑒𝑛𝑑𝑖 𝑖ç𝑖𝑚𝑑𝑒 𓃮 whatsapp.com/channel
Oysa ben senin için ne şiirler yazmıştım…
Lyris isimli okura yanıt verildi
Maria
Maalesef):
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Bu aralar içimde neşeye yer yok; günler geçiyor, ben ise sadece izliyorum. Sanki hayat devam ediyor da, ben çok gerilerde kalmışım." Maria
Lyris isimli okura yanıt verildi
Maria
(:
Şeytan diyo hiç tanımadığın birine ne var ne yok anlat dök içini rahatla sonra engelle (Yapsam mı lan acaba)
Maria
Dene dene smdmdmd
Motivasyon gerek bölüm için of…
Maria
Yazmam lazım