"Dünden kaçış yoktur, çünkü dün bizi çarpıtmıştır." diyordu Beckett: "Dünden ötürü sadece daha yorgun değilizdir; başkayızdır, dünün felaketinden önceki halimizden farklıyızdır."
Hayat,başkalarının yaptıkları üstüne konuşup durmakla,onları izlemekle,onlara kendi hayatımızda bunca yer vermekle çarçur edilecek kadar değersiz birsey mi?