Deneyimimiz, biz her nasıl algılarsak algılayalım gereklidir. Eğer şu an oluyorsa gerekli olduğu içindir. Bizim görevimiz olmakta olana tepki göstermek yerine doğru bir şekilde yanıt vermektir. Koşulsuz yanıtlamayla bütünleniriz. Koşullu tepkilerle bölünürüz.