özgür kaplan

özgür kaplan
@MartinEden1984
Reklam
Kitap okurken birşeyler dinlemeyi sevenlerle bir şey denemek istiyorum. Ben şuan Beyaz Leke yı okuyorum ve okurken Alan Walker dinliyorum . Sizlerde okuduğunuz kitaplarla dinlediğiniz şeyleri yorumlara yazmaya ne dersiniz. Sadece kitap okurken dinlemeyi sevdiğiniz şeyleri de yazabilirsiniz. Ne kadar yorum alacağını oldukça merak ediyorum 😅😇
Alıntı
özgür kaplan
Ben de kitap okurken müzik dinlerim. Kitap okurken en çok dinlediğim müzik Max Richter'ın On Reflection eseridir. Bazen sadece o müziği dinlerken aklıma kitaplarda geçen olaylar geliyor ve hüzünleniyorum bu yüzden kitap okurken müzik dinlemeyi çok severim:)