Bitirir bitirmez buraya geldim. Çok güzeldi. Son bölümleri okurken yüzümden tebessüm hiç gitmedi. Kazi ve Jase harikasınız ya. Böyle güzel aşkları okumak çok keyifliydi. Aksiyon kısmı da güzeldi. Kitapta kaybolabilirsiniz okurken. Kesinlikle öneririm.
###SPOILER###
Ya Ballenger evlilik törenindeki yeminlere kalbimi bıraktım. Onlar nasıl güzeldi öyle. Gözyaşım pıt♡
Kitabın konusu ile ilgili birçok inceleme var zaten. Ben yazarın tüm araştırmalarını ve emeğini tebrik ediyorum. Kesinlikle yüzeysel bir kitap değildi. İyi araştırılıp yazılmış bir kitaptı. Kitabın kalın olmasına aldanmayın. Vaktiniz varsa çok kısa sürede bitirirsiniz. Okuttukça okutuyor çünkü.
SPOILER
Ayrıca bir düzeltme ekliyorum. April yayınları sağ olsun son bölümde Jill'i Jim diye yazmışlar bölümün sürprizi eksik kaldı. Ona üzüldüm maalesef.
EmpatiAdam Fawer · April Yayıncılık · 202337bin okunma