Elbette söylemek istediğimiz bir şey olmasa bile konuşmak, karşımızdaki kişiye nezaket gösterdiğimiz anlamına da gelebilirdi. Ancak çoğu zaman başkalarını düşünmekten asıl kendimizi düşünemez hâle geliyorduk.Ondan bundan bahsederken kendimizi konuşmaya zorlarken birdenbire bomboş hissediyor ,bir an
Önce bulunduğumuz yerden çıkıp gitme isteğiyle sarmalanıyorduk.