cotyar

Biyanîtî, Kabûsekî har e,di ser singa meriv de . Û tenetî. Mîna dilopekî xwas Li okyanûsa mezin Bi serê xwe: Bê windabûn, Bê fetisîn Jiyîn..
Kurdî
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Jiyan çima ew qas xerab e ?
Unutan iyileşir.. Friedrich Nietzsche
Jiyan:
lêgerîna heqîqetê ye.
Kurdî
Sersala we pîrozbe bi hêwîya rojen xweş u azad ..
Kurdî