mat

Ekmeğin arasına fıstıklı beyaz çikolata dürüp yiyorum.. Allah’ım inşallah ruh sağlığım yerindedir..
l̸͟͞a̸͟͞t̸͟͞i̸͟͞f̸͟͞ isimli okura yanıt verildi
mat
Yemek yemeyi aşırı severim...
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ekmeğin arasına fıstıklı beyaz çikolata dürüp yiyorum.. Allah’ım inşallah ruh sağlığım yerindedir..
l̸͟͞a̸͟͞t̸͟͞i̸͟͞f̸͟͞ isimli okura yanıt verildi
mat
😂😂😁😁
Ben 3. yüm..
1K sakinleri 3 gruba ayrılıyor şuan: 1. Sürekli anket yapanlar 2. Bütün anketlere cevap vererek anasayfayı kirletenler 3. Nabiyo la bunlar diye seyredenler
mat
Bazen Twitter gibi kullanmak da konuya dahil olaydı ..
Ekmeğin arasına fıstıklı beyaz çikolata dürüp yiyorum.. Allah’ım inşallah ruh sağlığım yerindedir..
mat
Eve yürüyerek gideceğim 🥴