Zübeyde

Köprüden atlayarak hayatına son vermişti. Kalbini zehirleyen karmaşadan kurtulabilmek için bulduğu tek yol bu olmuştu.
Reklam
Birbirinizi daima sevin! Bu dünyada hiçbir şey sevgiden daha önemli değildir!"
"Ölmek bir şey değil de, yaşayamamak çok kötü. "
Benim için artık gelecek diye bir şey yok! Ölmekten başka çarem kalmadı !
Henüz vakit varken ülkeyi ve halkı kurtarınız! Halkın arasına giriniz. Onları tedavi ediniz, eğitiniz, terbiye ediniz!..
Reklam