Sibellaa

Sibellaa
@Mathildaaa01
Müziğin sesini duymayanlar dans edenleri deli zannettiler
sağlıkçı
İstanbul
Adana
54 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
“Anlamıyorlar, nazlanıyorum sanıyorlar. Oysa hiçbir şey istemiyor içim...”
Reklam
“rahatsınız. hem ne kolay rahatlıyorsunuz. içinizde boşluklar da yok. neden ben de sizin gibi olamıyorum? bir ben miyim düşünen? bir ben miyim yalnız?”
“Çünkü insanın çekileceği en güzel yer kendi içidir...”
Ne çok yangınlar var yüreğimizde,Hepsi Allah’a emanet
'neye içerlediğini bilmeyen bir küskünlük hâli, herkese, her şeye kırgın üstellik
Reklam