Selam herkese;
Malesef bu kitap bende çalışmadı. :) Ne başı, ne içeriği, ne sonu hiçbir şekilde çok hoşuma gitmedi diyebilirim... İncelemeden ziyade, hissiyat paylaşımı yapmak istedim. Seveni çok ama ben sevemedim..
Yeni kitaplarla devam..
Sevgiler.
Selam herkese;
Malesef bu kitap bende çalışmadı. :) Ne başı, ne içeriği, ne sonu hiçbir şekilde çok hoşuma gitmedi diyebilirim... İncelemeden ziyade, hissiyat paylaşımı yapmak istedim. Seveni çok ama ben sevemedim..
Yeni kitaplarla devam..
Sevgiler.