"Kendinize dünyanın neye ihtiyacı olduğunu sormayın. Size yaşama sevinci veren şeyin ne olduğunu sorun. Sonra da gidin ve onu yapın. Çünkü dünyanın hayat dolu insanlara ihtiyacı var." ~Harold Whitman~
.. Şiddetsiz İletişim'in, düşünce, dil ve iletişimi bütünleştirerek bizi doğamıza daha çok yaklaştırdığını düşünüyorum. Başkalarıyla bağlantı kurmamıza yardım ederek hayatta en çok hoşumuza giden şeye, birbirimizin iyiliğine katkıda bulunmaya dayanan yaşam biçimine dönmemize yardım eder...
"Riskler alınmalıdır; çünkü hayatımızın en büyük riski hiç risk almamaktır. Hiç risk almayan kişi, belki acı ve üzüntülerden korunabilir ama büyüyemez, sevemez, değişemez, hissedemez, öğrenemez. Garanti arayışlarıyla zincirlenmiş bir köle olarak yaşarken, bedelini özgürlüğünü kaybederek öder. Sadece riski göze alabilen kişi hürdür." *Leo Buscaglia*