Her şey yarım kalıyor. İnsana koyan şey, tüm o yarım kalan işlerin yarım kalmasının hiç de öneminin olmadığını anlaması. Yaşarken, günler boyunca yaptıklarının bir anda puf diye uçup gitmesi... O halde neden her sabah kalkıp işe gittim? Neden kredi kartlarımın borçlarını ödemeye çalıştım? Neden gelecek için kaygılandım? Neden seviştim? Neden aldattım? Neden kendimi bir bok sandım? ...Yok. Bütün bunların bir cevabı yok. İşte görüyorsun geriye kalanları... Belleğimde kalanlar bunlar. Yıkık dökük bir hayat, anlamsız nesneler... bir çöp yığını.