“Uyu ey gece; sen yatağında uyurken, Ben hatıraların gürültüsünde sabahlıyorum. Sen karanlığını toplayıp dinlenirken, Ben içimde eksilenleri sayıyorum.” 🌙
"Hoşça bak zatına; ben artık bu hikâyenin seyircisi değilim. Acılarımı sende bırakıyor, anılarımı yanıma alıp gidiyorum. Beni inciten her şey, selâmetle..."