📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ne var bu tavanda çok merak ediyorum, sürekli izliyorsun, bomboş tavan işte. Hiçbir şey yok.
Ne var bu kitaplarda merak ediyorum, sürekli okuyorlar, dümdüz harfler var işte. Hiçbir görsel yok.
Aynı şey mi? Bir kitabı okurken zihninde ne saraylar, ne imparatorluklar kurup yıkıyorsun... Bedava film izliyorsun saatlerce, bazen günlerce süren.
Bakmasını bilene, tavanlar çok şey anlatır.
Seninle uyumak, kokulu yastıkla uyumak gibi,
O benim lafım,
Başını yastığa koyduğun gibi uyur musun hep?
Üç gündür uyuyamadım doğru dürüst.
Bensiz uyuyamadın değil mi?
Hı-hı.
Ne söylersem evet diyeceksin değil mi?
Hı-hı.
Arabanı bir tur versene.
Hı-hı...
Senin zehrin ne diye sormuştun ya hani? Ben hiç annemin elinden böyle şeyler yemedim. Ama az önce yemiş gibi oldum. Annemin elinden olmasa da, bir annenin elinden.