Mavi

Mavi
@Mavi_22
Seninle uyumak, kokulu yastıkla uyumak gibi, O benim lafım, Başını yastığa koyduğun gibi uyur musun hep? Üç gündür uyuyamadım doğru dürüst. Bensiz uyuyamadın değil mi? Hı-hı. Ne söylersem evet diyeceksin değil mi? Hı-hı. Arabanı bir tur versene. Hı-hı...
Sayfa 219 - Epsilon·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Senin zehrin ne diye sormuştun ya hani? Ben hiç annemin elinden böyle şeyler yemedim. Ama az önce yemiş gibi oldum. Annemin elinden olmasa da, bir annenin elinden.
Sayfa 217 - Epsilon·Kitabı okudu
Kış Güneşi'sin, ama kimin Kış Güneşi'sin sen Karaca? Kar Yeli'ne Kış Güneşi olmak.
Sayfa 117 - Epsilon·Kitabı okudu
Dedin ki Kış Güneşi adamı hasta eder, yalancıdır. Aldatıcıdır. Haklısın. Ama Kış Güneşi, Karaca, gözün gözü görmediği bir kar yelinin ortasına doğan umuttur. Yalansa, baharı haber edeceğinden söyler. Aldatıcıysa güç vereceğindendir. Bunu bil.
Sayfa 117 - Epsilon·Kitabı okudu
Benim abim ölmüştü, saçlarıma mı üzülecektim?
Sayfa 19 - Epsilon·Kitabı okudu