Acizbirkul

Acizbirkul
@Mavi_61
"Herkes kendi işine baksın değil, Herkes kendi içine baksın ," öyle daha güzel
Ben bir generale, martı olmasını emredersem, o genarelde emrime uymazsa, suç onun değil, benimdir.
Sayfa 47·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Fakat gözler kördür. Yüreği ile bakmak gerekir.
Sayfa 102·Kitabı okudu
İnsan ancak yüreğiyle baktığında doğruyu görebiliyor, gerçeğin mayası gözle görülmez.
Sayfa 92·Kitabı okudu
Mesela, öğleden sonra saat dörtte gelecek olsan ben saat üçte mutlu olmaya başlarım. Her dakika mutluluğumuz artar, saat dört dedi mi meraktan yerimde duramaz olurum. Mutluluğumun armağanını veririm sana. Fakat gelişi güzel gelirsen kendimi sana hazırlayamam.
Sayfa 90·Kitabı okudu
En zoru da budur zaten. Kendini yargılamak, başkalarını yargılamaktan daha zordur. Kendini yargılamayı başarabilirsen gerçek bir bilgesin demektir.
Sayfa 50·Kitabı okudu