Karanlık..
Soğuk..
Islak bir gece...
Avuçlar boş,
Yük ağır,
Yol çetin,
Yürek yorgun...
Bir ışık var çok uzakta, nokta misali...
-Ulaşılabilir mi?
-Bilinmez...
-Ne yapmalı?
Yüreği yorgunluğuyla beraber karanlığa mı bırakmalı..?
Yoksa..
Derin kuyulardan, zorlu yollardan umudu bulup çıkarmalı mı?
Işığa ulaşmalı mı..?