Mavi

Mavi
@Maviisayfalar
Herşey bekler.. @maviisayfalarr
Unutulur mu her şey?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Seni bir sabah güneşiyle unuttum...bittin!
Çare olamayacağın şeylere üzülme.
Her şey olabilir deyip, olan hiçbir şey seni şaşırtmadığında büyüyeceksin.
Cahit Zarifoğlu
Beklemek lazım; gönlü hoş tutanı , gönülde yer bulanı, başka gönülde gözü olmayanı
Şiir