Bir süre sonra her şeyden vazgeçiyorsun. Kendini anlatmaya çalışmaktan ..Çünkü karşındaki seni anlamıyor
Ya da işine gelmediği için anlamak istemiyor
Yoruluyorsun ve maalesef haklı da olsan artık boş veriyorsun.
Boş verdim artık
Birçok şeyin önemi kalmadı ; haklı haksız olmak, kendimi anlatmak ya da anlatamamak, anlaşılmak veya anlaşılamamak; her şey anlamını yitirdi bende ve geriye yalnızca susmam kaldı !
Sustum ve vazgeçtim!
Vazgeçersin !
Sevilmediğini anladığında başını omzuna güvenle koyamadığında
Vazgeçersin!
Sonun olmadığını bildiğinde
Boşa kürek çektiğini anladığında
Uğruna yıllarını heba ettiğinde
Bir yalana bir yılana sarıldığını fark ettiğinde
Vazgeçersin!
Varlığını umursamadığında hiçe sayıdığında
Hayallerin darmadağın olduğunda
uğruna ömür tükettiğini anlamadığında
Vazgeçersin !
Kıvrılır bir köşeye acınla değermiydi dersin
Elinde tükenmişliğinle bitmişliğinle !