Emine

Emine
@Mavikod
Konuşmaya ne lüzum vardı? Bütün güzel laflardan ve hoş insanlardan sıkılan bu mahlukları, birbirlerinin sessiz mevcudiyeti, yorgunluk verecek kadar doyuruyordu.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hiç geçmeyen, hiç unutulmayan şeyler de var, beyefendi! Ölünceye kadar insanın sırtından atamayacağı şeyler de var...
Fakat her şey geçer. Her şey unutulur. Kendini bir felaketin içinde kaybetmenin manası yoktur. İnsan birazcık da kalender olmalıdır!
Sonra bu fakir işçilere bu köpek muamelesini yapmaya neden lüzum görüyorlardı?

Emine

, bir kitap okudu
Puan vermedi·222 syf.·
2020 14. kitabı
Sabahattin Ali
8.3/10 · 210,9bin okunma