Kelimelerde savurgan oldugu söylenemez. Unutmuşum - oraya, ilk satıra, çocuğun ölümünü kaydettiği yere iki kelime eklemiş: canm evladım, üstünden iki kez geçilmiş, yazının mavisi daha koyu.
Görünüşe göre her ölümden sonra, her doğumdan sonra olduğu gibi, dünya yeniden başlıyor. Öyle olaylardan sonra kişisel takvimimiz değişiyor ve yeni çağlar açıyor. Şöyle demeye başlıyorsunuz- a, bu babam ölmeden önceydi. Ya da - babam hayattayken. Ya da - iki yıl sonra... Kızım doğduktan sonra da böyle olmuştu.