"Ben neyim ki? Perişan bir et-kemik yığınından oluşan zavallı, sefil biriyim!" der. Perişanlık , kesinlikle! Oysa sen, kendini tanımladığın"perişan bir et-kemik yığını"ndan daha fazlasına sahipsin. Peki, neden daha iyisine yönelmiyorsun da; perişan ve sefil olana raptediyorsun kendini?