Kürk Mantolu Madonna'yı okuyalı yıllar olmuştur ama geçenlerde aynı isimli tiyatrosuna gitmiştim o yüzden aklımda konuşmalar kalmış. Demin de Beyaz Geceler'i okurken, gözümde Kürk Mantolu Madonna canlandı çünkü aynı sahne ve konuşmaydı. Sanırım vakti zamanında biraz esinlenmele olmuş.