Bir şeyler yapıyorum, yürüyorum, konuşuyorum,yemek yiyorum yani her zaman yaptığım işleri sürdürüyorum ama nasıl anlatsam,bir boşluk duygusu içimde.Sanki içimde derin bir hiçlik var...
O gün meleknaz gel dedi bana,sol memesini ağzıma verdi,beni emzirdi.Süt ılıktı,çok tatlıydı,ana sütüydü, tatlıydı.Meleknaz anam olmuştu,beni besliyordu.Sonra iki avucumu birlestirmemi istedi,birleştirdim.Meleknaz sağ memesini sıkarak avucuma süt sağdı,sonra eğilip avucumdan kendi sütünü içti, o süt bizi hayatta tuttu...