Mavipikaaa

Mavipikaaa
@Mavipikaa
yardım et bana.. söyleyebildiklerimden daha fazlasını anla..
Ufuk çizgisi kadar uzak olsa da yürek çarpıntısı mesafesindeydi duşledikleri hayat... Segah Makamı
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
O zamanlar "ben,beni kimse görmediği zaman en çok kendim oluyorum"diye düşünürdüm...
Sayfa 52 - YKY·Kitabı okudu
1000Kitap
Gücüm yok kalbim, sensiz ne yapayım ? youtu.be/d2SNX3bfYKw
Müzik
"Yani Allah'ın dediği sonunda olmuş" dedi Mahmut usta. "Kimse kaderinden kaçamazmış"
Sayfa 39 - YKY·Kitabı okudu
1000Kitap
Annemle babamın kavgaları beni çok hüzünlendirdiği için onları düşünmeyi, hatırlamayı kendime yasaklamıştım
1000Kitap