MaviGri

MaviGri
@Mavirist
Mavi olmaya çabalayan grinin yolculuğu...
Gözlerimi kapatıp, "Ama ben kendimi sevmiyorum," dedim. "Senin sevmediğin seni, seviyorum." "Ben dünyadaki en şanslı kızım sanırım..." diye fısıldadım.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Oğuz, Sinan'ın endişeli yüzünü görünce "Noldu sana ya?" diye sordu. Sinan, "Ne olacak, amca oluyorum" dedi. Bunun üzerine salak Oğuz, Kerem Abi'ye dönüp "Aaa, sen de mi hamilesin Kerem Abi?" diye sordu.
İşleri her defasında batırsam da, asıl amacım çok saftı. Sadece... Kimse benim için üşümesin istedim. Sonunda üşüyecek olan kişinin ben olma ihtimalini göze alarak...
"Burada..." dedi elini göğsüne götürüp. "Çok ağırsın. Çok saçma."