-hassas bir soru sorabilir miyim? neden ayrıldın?
+ bir sabah uyandık, duş aldık, kahvaltı yaparken dedi ki; "ahmed, acı bir son yaşamak sonsuz bir acı yaşamaktan iyidir."
"Şimdi konuşmuyorum, seneler sonra da konuşmayacağım. Hiçbir zaman karşılarına geçip intikam almayacağım. Düştüklerinde iyi olmuş bile demeyeceğim. Benim kelimelerim sesimden çıkıp kimseye çarpmayacak. Keşke bunun anlamını biraz olsun bilseydiniz."
Sabahattin Ali