Zeynep

Gizlemek mi açığa vurmak mı? Hangisini tercih etmeli?
Bazı insanlar acılarını çok iyi gizlerler,Peri.O da öyleydi.Ona baktığımda hiç anlamazdım.Sert bir adamdı.Ama evet,bence içten içe çok üzgündü.
Sayfa 408 - Everest·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Pişmanlık fayda eder mi ?
...ee , pişmanlığın ne hayrı var? İnsana hiçbir şeyi geri getirmez ki .Bizim kaybettiğimiz şeyin telafisi kesinlikle yok .
Sayfa 403 - Everest·Kitabı okudu
Korktuklarını yaşaman bir tesadüf mü?
"Markos, biliyor musun, insanların bu kadar geç kavraması çok tuhaf.İstedikleri şeylere göre yaşadıklarını düşünüyorlar.Yaşamlarına isteklerine göre yön verdiklerini.Oysa işin aslı, onları yönlendirenler , korktukları şeyler.İSTEMEDİKLERİ ŞEYLER."
Sayfa 398 - Everest·Kitabı okudu