İçimin derinliklerindeki bir şeyin beni içine çektiği,ters bir dip akıntısı gibi çekiştirdiği duygusuna kapılıyorum.Kendimi ona bırakmak, onun tarafından yutulmak istiyorum.Kendimi ona bırakmak,onun tarafından yutulmak istiyorum.Yeryüzünde kapladığım yerden vazgeçmek, kimliğimden sıyrılmak,her şeyi çıkarıp atmak istiyorum,eski derisinden kurtulan bir yılan gibi .
Demek çirkinin icadı çirkin değil, güzeldir. Çünkü neticelerin çoğu güzeldir. Evet yağmurdan zarar gören tembel bir adam, yağmura rahmet namını verdiren hayırlı neticelerini hükümden ıskat etmez, rahmeti zahmete çeviremez.