Beğenerek okudum gerçekten kitap ruhuma dokundu C.nin bazı özelliklerinde kendimi buldum ama keşke böyle bitmeseydi herzaman mutlu son olmaz biliyorum ama keşke C.nin o kadar aradığında deyseydi keşke o otobüsü kaçırmasaydı ve B.le tanışsaydı.
Zaten hayatta keşklerden oluşmuyormu...sanırım bu kitap hayatın bir yansıması okunması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum...