Sevcan

Sevcan
@Mawii
Mawii
Bence istediğin zaman yalnız kalabilmek mutluluğun en önemli nedenlerinden biri
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanları yalan söyledikleri zaman dinlemeyi severim. Olmak istedikleri,olmadıkları kişiyi anlatırlar..
Evet ! Hayatta sevmediğim bazı şeyler var. Mesela, Sevdiklerini aldatanlardan, Dostlarını sırtından vuranlardan, Bir şeyi veya bir kişiyi elde ettikten sonra Değerini düşürenlerden, Her şeyi tüketenlerden, Yolunda gitmeyen işlerden, Karaktersiz insanlardan Ve daha sayamadığım Nice konulardan bahsediyorum. İşte bunları sevmiyorum. Sevmemekle kalmayıp, Bir otoban dolusu küfrü, Kapılarına kadar yol yapıyorum.
Uyursam Geçer
Saat kaç olursa olsun beni arayabilirsin,ancak açıp efendin olmam artık. Mesaj atabilirsin,susma hakkımı kullanırım. Eskisi kadar katı değilim. Karşıma çıkabilirsin elbette. Sanki daha önce seninle gönül bağım olmamış gibi yürür giderim. Sen üzülürsün. Ben halden falan anlamam artık,içebilirsin de. İşte o zaman bana gelme,türk kahvesiyle gram alakam yok. Yaralarımı saran insanlar lazım bana,bir yara daha açan değil. Biz seninle olsak olsak elaleme rezil oluruz. İyisi mi sen otur,ağla,düşün,üzül,sigaranı yak. Ben artık" uyursam geçer"cinstenim ..
Aslında insanlar bizi hayal kırıklığına uğratmıyor. Biz sürekli yanlış insanlar üzerine hayal kuruyoruz ..