Sevcan

Sevcan
@Mawii
Mawii
Şimdi sorsak herkes iyidir. Unutmuştur. Hayatına kaldığı yerden devam ediyordur. Her ne kadar da "nasılsın?" sorusuna iyiyim cevabını versek de, İçimiz paramparçadır. Bakmayın güldüğümüze. Hayatımızdan En son çıkaracağımız kişileri yolcu ettik biz... Demiş #Mawii
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım... Hakiki hayatım benim için can sıkıcı rüyadan başka bir şey değildir... #Sabahattinali
İki yıldız arası göğe asılı hamak... Uyku,uyku...Zamansız we mekansız, uyumak. Uyumak istiyorum; başım bir cenk meydanı; Harfsiz we kelimesiz düşünmek Yaradanı. İlgisizlik,herkesten kesilmiş ilgisizlik; Bilmeyiş ki,en büyük ilme denk bilgisizlik. Usandım boş yere hep gitmeler, gelmelerden; bırakın uyuyayım,yandım kelimelerden..! Necip Fazıl Kısakürek
Şiir
Cinsel açlığın Afrikasıdır Türkiye .!
Dünyanın oksijenini bir başına üretir gözleri ∞Mawi∞