Sevcan

Sevcan
@Mawii
Mawii
Ne ölmek nefessiz kalmaktır,ne de yaşamak nefes almaktır. Yaşamak; Sevilmeyi hakeden birine yaşamını harcamaktır ... Oğuz Atay
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kimi zaman hiç uyanmamış geceler ertesinde,pazartesiler cuma oluyor,cumalar pazartesi.Aylar geçiyor,değişiyor mevsimler;hiç yaşanmamışlar gibi.Oysa ne çok sene birikti ardımda.Bilmiyorum ki,birikecek mi bu kadar daha? Ardıma dönüp bakıyorum da,dallarımı kıran rüzgarları bile affetmişim ama,bir kendime uzanamamış elim,yastıklarım kuş tüyüymüş de,ağır gelmiş düşüncelerim ..
Bir kere sevdaya tutulmaya gör; Ateşlere yandığının resmidir. Aşk dediğin,mecnun misali kör; Ne bilsin alemde ne mevsimidir. Dünya bir yana,o hayal bir yana; Bir meşaledir pervaneyim ona. Altında bir ömür dönedolana Ağladığım yer penceresi midir? Bir köşeye mahzun çekilen için, Yemekten içmekten kesilen için, Sensiz uykuyu haram bilen için, Ayrılık ölümün diğer ismidir .. #cahitsıtkıtarancı
Beni görmek demek Mutlaka yüzümü görmek değildir Benim fikirlerimi Benim duygularımı Anlıyorsanız hissediyorsanız Bu yeterlidir.. ATA'm 1881-193∞
Seni düşünmek güzel şey, Seni düşünmek ümitli şey. Dünyanın en güzel sesinden En güzel şarkıyı dinlemek gibi bir şey... Fakat artık ümit yetmiyor bana. Ben artık şarkı dinlemek değil, Şarkı söylemek istiyorum. #NazımHikmet.