Bir şeyi kazıyıp atmak gerekiyorsa, sonrasında vereceği boşluk hissinden korkmamak lazım. Yük ettiğin şeyin ağırlığını düşünmek iki kere yük! Oysa çukur açmak, niyet etmektir.
Babaannem, "Nerede itten bozma adam varsa onu seviyorsun!" derdi. Ya itin hiç başı okşanmadığı için adı it kaldıysa, çürümeye terk edildiyse? İtlere de hesap soruyor musunuz sahi?
Gitsem şimdi dizlerinin dibine çöksem anlatsam, ağlasam, eteğini ıslatsam gözyaşlarımla, avuç içleriyle gözyaşlarımı silip sesi titreyerek, 'Ağlama, Allah büyük!' dese... Kesin böyle der.