Üsteledi, çünkü dünyanın en büyük aile mezarlığı ikimizin içinde, dedi. Evet, dedim, bizi hazmetmeyen düzenin cesedini, cesetlerin yaşlanmayacağını bilmemize karşın saklıyoruz.
Yoksa insan kendini dünyaya ait hissetmedim hiç? İnsanın vandallığı buradan mı kaynaklanıyor? Ait veya sahip olamadığı bir şey mümkün olan en büyük zararı vermek..