"İnsanlar üç kısımdır: Bunlar sevap kazanan, selamet bulan ve helak olandır. Allah'ı zikredip hayrı söyleyen sevap kazanır; şerden sükut eden selamet bulur; batıl ve yanlış şeyleri konuşan helak olur."
Koca bir ateş topunu sogutacak kadar serin,o ateşi yeniden parlatacak kadar yanmışız.Ve bir zamanlar ateşlerle kaplı, göktaşlarının dövdüğü bu dünyada yalnız olduğumuz kadar kalabalık, kalabalık olduğumuz kadar da eşsiziz.Gökyüzüne baktığımızda başka dünyaların da var olabileceği hayaliyle başka yaşamları merak ederek geçiyor ömrümüz.
Yalan söyleme konusunda, gerçek olmayanları anlatma ve yayma konusunda, belki gerçeklerden görece uzak sosyal medyanın etkisiyle,çok hızlı uzmanlaştık. Uydurdukları,süsledik,yaydık...
Ben tam o boşlukta kalmak istiyorum. Hedefsiz yürüyüşün yarattığı kutsal dikkat halinde. Bütün yönlerin sustuğu, zamanın kendi gölgesine bastığı bir yerde.