Kitabı beğenip beğenmeme konusunda oldukça kararsızım. Emin olduğum tek şey zaman ve anlatıcı atlamalarından dolayı sesli kitap olarak dinlemeye uygun olmayışı idi. Bazı yerlerde zaman ve kişi bakımından kafam karıştı. Okusaydım daha keyif alırdım. Onun haricinde çağdaş dönem yazarlarında aile ile yüzleşme, yalnız yetişkinin çocukluğuna dönüş, travmalı çocukluk vb temalara yönelim oldukça yaygınlaştı ama sanırım pek bana hitap etmiyor. Çağdaş dünya edebiyatından uzak kalmamak için okuyorum desem yeridir.
Keyifli, ters köşeli, akıcı bir polisiye okumak isterseniz tavsiye edebilirim. Ben storytelde önce okuyordum sonra dinlemeye başladım, seslendirme de oldukça hoştu. Ardından filmi de olduğunu öğrendim, filmi de kitaba uygun keyifli bir filmdi.