"Benlik kötü bir şey değil. Benlik insana verilen bir emanet. İyi ya da kötü yönde kullanılabilir. 'Kediyi besleyen ben değilim, ben sadece bir aracıyım, içimde kediye acıma duygusunu yaratan Yaratıcı beni aracı kılarak kediyi besledi,' diyebilen de benlik ve bu şahane bir kendini algılama biçimi."