📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir sahil kasabasında yaşayalım, senden başka kimsem olmasın. Bileyim ki çağıranım
sensin, bileyim ki bekleyenim sen. Kapımın kapanmayacağını bileyim. Yağmurdan
sonraki toprak kokusu gibi seni seveyim. Bazı geceler mum ışığında bir şeyler oku bana.
Ben seni sevdiğim için bir kez daha şükredeyim. Ellerinden uzaklaşmadan ömrümü
bitireyim. Adın aynı kalsın ama ruhun aşk olsun, uykularıma aksın. Bir gece alayım
yüzünü avuçlarımın arasına, öpeyim sabaha kadar gülüşünü... Hasretim olma, esaretim ol
Aşk hiçbir zaman gerçekleri göstermez. Aşk hep duyguların üzerini örter, gözleri
kapatır ve hayatı akışına bırakır. Bu yüzden uçuşur midede kelebekler ve o
kelebeklerin tadını başka hiçbir şeyde bulamayız. Aşk çok başka bir şey, anlık da olsa
çok güzel bir şey.
Bilmediğin bir şarkıya eşlik edersin bazen, hiç sevmediğin türde bir film izlersin.
Sırf o aldı diye en sevmediğin renkteki kazağı üzerinden çıkarmazsın. O yürümeyi
seviyor diye yürürsün, eve döndüğünde ağrılarına küfür edersin ama ona "Çok güzel
bir gündü, iyi ki yürüdük, seninle yürümek çok güzel" diye mesaj atarsın çünkü aşk
insana her şeyi yaptırmasa da çok şeyi yaptırır.