İnsan binlerce hayattan geçer ama birinde kaybolur. İşte o gün başka bir hayata
karışamaz. Birinde kaybolmak böyle bir şey ve her insanın çıkmaz bir sokağa ihtiyacı
var. Kalbinin yolları bulamadığı sokaklara...
Bazen bir çıkış yolu ararsın ama amacın o hayattan sıyrılmak değildir. Onu tekrar
bulmaktır çünkü heyecanını kaybeden bir benliğe elektrik çarpması bile halay
çektiremez. Bazı insanlar çok halay başı, ellerinde mendiller, heyecanları doğuştan...
"Gel" dediğinde tüm kalbini açmalısın ona, "Git" dediğinde acaba "Kal" der mi diye
düşünmemeli bile... Her gelişin bir gidişi var ve insan ihtiyacı olan her şeyi kullanmalı.
Gözyaşı varsa dökmeli, zaten dökmeyeceksek neden var? İyi hissediyorsan bırak
kendini gökyüzünden aşağı, bırak kimse tutmasın.
Bugün beni kendinde kaybedebileceğin kadar çok sev, bugün hiç gitmeyecekmiş
gibi gel karış bana, bugün ellerimi ellerine ör çünkü sen gelmezsen bana hep dün.
Sayende güngörmez, el örmez oldum.