Birini taklit ederek, ne yaparsan yap mutlaka asıl noktayı kaçırırsın. Bir yerde olmazsa başka bir yerde kaçırırsın çünkü taklit, aptal bir hayat yaşamayı zaten kabul etmiş olduğun anlamına gelir.
sizi kıran insanları affedip tekrar sevmeye devam edebilirsiniz. sevgi nefret getirebilir ve nefrette ardından tekrar sevgiye dönüşebilir, mümkün.
böylesi bir zamanda karşınızdaki insan size ''beni nasıl affettin, ben olsam affetmezdim.'' diye bir cümle kuruyor ve hatalarını gözden geçirmek yerine sizi sorguluyorsa görünen köy '' bu insanı sevgi düzeltemez''.