Ümit mıdık

Ümit mıdık
@Mdk_umit
the eyes are useless when the mind.
Bir bakışın düştü kalbime, Bahar açtı sessizce içimde. Rüzgâr fısıldar adını geceye, Aşk… seninle başka bir mevsimde.
Reklam
Bazen seni seviyorum diyemezsin - s'enden nefret ediyorum
Göz görmezse gönül unutur dediler, Gülüşün bir saniye gitmedi gözümün önünden.
Şairin dediği gibi ; Hayattan birşey öğrendiysem oda sudur; Kime hak ettiğinden fazla değer verirsen, O kişi için en değersiz sen olursun...
Karşılıklı konuşurken aradaki boşlukları empatiyle doldurabiliriz. Yazıda ise sadece harfler var. Nokta koysan "Kızdı mı?", ünlem koysan "Bağırıyor mu?", hiçbir şey koymasan "Tatsız mı?" ikilemi başlıyor.
Reklam